30655138 – ABS rato greičio jutiklis
Naudotos dalys
Naujos originalios dalys (1)
Naujos dalys (1)
METZGER 2220074
70.00 €
Tinkamas 30655138 automobiliams:
| Gamintojas | Modelis | Generacija | Metai | Kėbulo tipas | Variklis | Galia | Kuro tipas | Pavarų dėžė | Vairo padėtis | Važiuoklė |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Volvo | S60 | I (P2) | 2004–2009 | Sedanas | 2.4 D5 (D5244T) | 120 kW | Dyzelinas | Automatinė 5 pavarų | Kairė | FWD |
| Volvo | V70 | II (P2) | 2001–2007 | Universalas | 2.4i (B5244S) | 125 kW | Benzinas | Automatinė 5 pavarų | Kairė | FWD |
| Volvo | XC70 | II (P2) | 2002–2007 | Universalas | 2.5T (B5254T2) | 154 kW | Benzinas | Automatinė 5 pavarų | Kairė | AWD |
Aprašymas
Volvo OEM 30655138 – galinis ABS rato greičio jutiklis, skirtas P2 platformos modeliams (S60, V70, XC70). Aktyvus Hall tipo sensorius perduoda tikslią ratų apsukų informaciją ABS/BCM blokui, kad veiktų ABS, TRACS ir DSTC sistemos. metaskeisti.lt rasite suderinamumo patikras, OEM alternatyvas ir tiekėjų pasiūlymų palyginimus, taip pat montavimo pastabas bei tipinių gedimų priežastis. Mes neprekiaujame dalimis – padedame pasirinkti tinkamą analogą ir išvengti montavimo klaidų.
DUK
Kokie DTC kodai rodo 30655138 ABS jutiklio gedimą?
Dažniausi: BCM-0021/BCM-0022 (galinio rato signalas), taip pat OBD-II C0037/C0038. Simptomai: ABS lemputė, neveikia DSTC/TRACS, ABS įjungiasi per anksti.
Ar reikalinga programavimas ar adaptacija pakeitus šį jutiklį?
Programuoti nereikia. Po keitimo ištrinkite klaidas ir atlikite bandomą važiavimą >20 km/h, kad ABS blokas patikrintų signalą. Svarbu teisingai pravesti ir fiksuoti laidą.
Į ką atkreipti dėmesį montuojant jutiklį į stebulę?
Išvalykite lizdą, nenaudokite jėgos kalant. Varžto momentas ~8–10 Nm, sandūrą patepkite keramikiniu tepalu. Laidą veskite originaliais spaustukais, toliau nuo išmetimo.
Koks atstumas iki impulsinio žiedo ir ar jis reguliuojamas?
Tarpas nereguliuojamas – jį nulemia jutiklio/geometrija. Svarbu, kad impulsinis žiedas ar guolio magnetinis žiedas būtų švarus ir neįtrūkęs (AWD – integruotas į guolį).
Kas dažniausiai sukelia šio jutiklio gedimus Lietuvos sąlygomis?
Druska ir drėgmė koroduoja lizdą, kabelis nutrūksta ties svirtimi, įtrūksta impulsinis žiedas. Padeda sandariklis jungtyje, dielektrinė pasta ir reguliari mazgo apžiūra.
Kuo skiriasi OEM jutiklis nuo pigesnių analogų?
OEM/ATE turi geresnį ekranuotą kabelį, tikslesnę signalo formą ir ilgaamžiškumą. Pigūs analogai linkę triukšmui, klaidoms šaltyje. Rekomenduojami: ATE, Bosch, Delphi.