DQ250 – Greičių dėžė
Naudotos dalys
Naujos originalios dalys
Naujos dalys
Tinkamas DQ250 automobiliams:
| Gamintojas | Modelis | Generacija | Metai | Kėbulo tipas | Variklis | Galia | Kuro tipas | Pavarų dėžė | Vairo padėtis | Važiuoklė |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Volkswagen | Passat | B6 (3C) | 2005–2010 | Sedanas | 2.0 TDI BKP | 103 kW (140 AG) | Dyzelinas | DSG6 (DQ250) | LHD | FWD |
| Audi | A3 | 8P | 2008–2012 | Hečbekas | 2.0 TFSI BWA | 147 kW (200 AG) | Benzinas | S tronic (DQ250) | LHD | FWD |
| Škoda | Octavia | II (1Z) | 2009–2013 | Universalas | 2.0 TDI CFHC | 103 kW (140 AG) | Dyzelinas | DSG6 (DQ250) | LHD | FWD |
Aprašymas
DQ250 (02E) – VAG 6 laipsnių šlapios dvigubos sankabos DSG greičių dėžė, plačiai naudojama VW, Audi, Škoda ir SEAT modeliuose. Metaskeisti.lt pateiks suderinamumą pagal OEM, techninius duomenis, alternatyvius kodus ir tiekėjų pasiūlymų palyginimą. Čia rasite tepalo specifikacijas, montavimo ir adaptacijos gaires bei tipinių gedimų indikacijas, kad galėtumėte patikimai planuoti remontą.
DUK
Kokie dažniausi DQ250 DTC kodai ir ką jie indikuoja?
Dažni: P2711 (neatitinkamas pavarų perjungimas), P17BF/P17D8 (sankabų adaptacija), P0729–P0736 (netinkamas perdavimo santykis). Jie rodo mechatronikos ar sankabų/DMF dėvą.
Ar būtina atlikti adaptaciją po mechatronikos ar sankabų keitimo?
Taip. VCDS/ODIS atlikite Basic Settings: sankabų prispaudimo jėga, pavarų mokymas, servotroniko kalibracija. Alyva turi būti 35–45 °C, akumuliatorius pilnai įkrautas.
Kokie montavimo niuansai keičiant DQ250 dėžę?
Keiskite filtrą, užpildykite G052182A2, patikrinkite lygį 35–45 °C, sulygiuokite sušerdis su varikliu, patikrinkite DMF laisvumą, atnaujinkite TCM kodavimą ir atlikite bandomąjį važiavimą.
Kaip Lietuvos sąlygos veikia DQ250 patikimumą ir priežiūrą?
Šalčiai tirština alyvą, duobės apkrauna DMF. Trumpi važiavimai didina kondensatą. Rekomenduojama alyvą/filtrą keisti kas 60 tūkst. km, dažniau važinėjant mieste.
Dažniausios DQ250 gedimų priežastys ir prevencija?
Užteršta alyva, perkaitimas, nusidėvėję solenoidai, spaudimo akumuliatorius, DMF vibracijos. Laikykitės keitimo intervalų, naudokite teisingą alyvą ir atlikite periodinę adaptaciją.
Ar reikalingas programavimas keičiant visą dėžę ar TCM?
Paprastai reikia TCM kodavimo pagal komplektaciją ir Basic Settings. Kai kuriuose Audi gali prireikti programinės versijos atnaujinimo ir komponentų apsaugos nuėmimo atstovybėje.
Kaip patikrinti alyvos lygį DQ250 po aptarnavimo?
Varikliui dirbant, alyvai esant 35–45 °C, nuimkite lygio kištuką: turi varvėti plona srove. Jei nieko nebėga – trūkumas; jei gausiai – perteklius. Po to atlikite bandomą adaptaciją.