M57D30 – Variklis

M57D30 OEM

Naudotos dalys (6):

BMW 5 Series E39 (1995-2004) Variklis 306D1,M57D30 18390487

BMW • E39 (1995-2004) • 300000
350.00 €
Pardavėjas: dalys.lt

BMW X5 E53 (1999-2006) Variklis 306d1,m57d30 11280028

BMW • E53 (1999-2006) • 316477
368.00 €
Pardavėjas: dalys.lt

BMW X5 E53 (1999-2006) Variklis M57D30,306D1 26450343

BMW • E53 (1999-2006)
450.00 €
Pardavėjas: dalys.lt

BMW 5 Series E39 (1995-2004) Variklis M57D30,306D1 26594791

BMW • E39 (1995-2004)
1 089.00 €
Pardavėjas: dalys.lt

LAND ROVER Range Rover 3 generation (2002-2012) Variklis 306d2,m57d30 15217380

LAND ROVER • 3 generation (2002-2012) • 317706
1 575.00 €
Pardavėjas: dalys.lt

BMW X3 F25 (2010-2017) Variklis M57D30,306D2 32083668

BMW • F25 (2010-2017)
1 816.00 €
Pardavėjas: dalys.lt

Tinkamas M57D30 automobiliams:

Gamintojas Modelis Generacija Metai Kėbulo tipas Variklis Galia Kuro tipas Pavarų dėžė Vairo padėtis Važiuoklė
BMW 5 serija 530d E39 1998–2003 Sedanas/Touring M57D30 3.0d 135–142 kW Dyzelinas Mechaninė 5 b./Automatinė 5 b. Kairė RWD
BMW 3 serija 330d E46 1999–2005 Sedanas/Touring M57D30/M57N 3.0d 135–150 kW Dyzelinas Mechaninė 5 b./Automatinė 5 b. Kairė RWD/AWD (xd)
BMW X5 3.0d E53 2000–2006 Visureigis (SUV) M57D30/M57N 3.0d 135–160 kW Dyzelinas Automatinė 5–6 b. Kairė AWD (xDrive)
BMW 5 serija 530d E60/E61 2003–2007 Sedanas/Universalas M57N/M57N2 3.0d 160–173 kW Dyzelinas Mechaninė 6 b./Automatinė 6 b. Kairė RWD
BMW 7 serija 730d E65/E66 2002–2008 Sedanas M57N 3.0d 160–170 kW Dyzelinas Automatinė 6 b. Kairė RWD

Aprašymas

BMW M57D30 – tai 3.0 l eilės šešių cilindrų dyzelinis variklis su Common Rail įpurškimu ir turbokompresoriumi, žinomas dėl didelio sukimo momento bei ilgaamžiškumo. metaskeisti.lt kataloge rasite techninius parametrus, suderinamumą su E39, E46, E53, E60/E61, E65 platformomis ir montavimo rekomendacijas. M57 šeimoje egzistuoja M57N/M57N2 atnaujinimai, kurie skiriasi DDE valdymu, EGR aušinimu, turbina ir laidynais – keičiant agregatą svarbu perkelti/perderinti periferiją. Rekomenduojama profilaktiškai tikrinti grandines, CCV, swirl flaps, vakuumo sistemą, atlikti DDE–EWS/CAS sinchronizaciją, įvesti purkštukų kodus ir išvalyti adaptacijas. Tipinės diagnostikos klaidos: P0087/P0191, P0101, P0401, P0299, 4B90. Tinkama alyva LL-04 5W-30/5W-40 ir kokybiški filtrai prailgina resursą, o Lietuvos klimato sąlygomis svarbi šalto paleidimo (žvakių) sistemos priežiūra.

DUK

Kokie OBD-II/DDE kodai dažniausiai rodo M57D30 kuro sistemos bėdas?
Tipiški: P0087/P0191 (rail slėgis), 4B90/4B10 (DDE). Tikrinti CP3 siurblį, slėgio reguliatorių, rail daviklį, grįžtamą srautą ir filtrų užsikimšimą.
Ar po M57D30 variklio keitimo būtina DDE adaptacija ir CAS/EWS pririšimas?
Taip. Reikia DDE–EWS/CAS sinchronizacijos, purkštukų IMA/ISA kodų įvedimo, MAF/kuro adaptacijų reset, laisvos eigos ir rail slėgio relearn procedūrų.
Koks galvutės varžtų ir purkštukų laikiklių sukimo momentas M57?
Galvutė: 100 Nm + 90° + 90° (sekos laikymasis). Purkštukų laikikliai: 7 Nm. Visada naudoti naujus tempimo varžtus ir laikytis švaros prie sėdynių.
Kuo skiriasi M57D30, M57N ir M57N2 montavimo atžvilgiu?
Skiriasi DDE versijos, EGR aušintuvas, turbina (GT2256V/GT2260V), laidynai, MAF tipas, žvakių valdymo modulis. Keičiant – perkelti periferiją nuo seno.
Kokios dažniausios M57D30 mechaninės gedimų priežastys ir požymiai?
Swirl flaps lūžiai, VNT strigimas, grandinės kreiptuvų dėvėjimas, CCV užsikimšimas. Simptomai: dūmingumas, trūkčiojimas, metalo garsai, galios stoka.
Kokiame intervale tikrinti grandines, CCV ir kuro sistemą Lietuvos sąlygomis?
CCV kas 60–80 tkm, grandinių būklę klausyti nuo 200–300 tkm, rail filtrą kas 20–30 tkm. Naudoti LL-04 5W-30/40, keisti kas 10–15 tkm dėl šalčio.
Kokių dokumentų paprastai reikia variklio garantijos patvirtinimui?
Montavimo aktas, kompresijos protokolas, alyvos/filtrų keitimo įrašai, diagnostikos išrašai (klaidų švarus logas), adaptacijų įvykdymo žyma DDE.

Susiję OEM

Kiti OEM

Parašyk pats, radote klaidą?