M57D30 – Variklis
Naudotos dalys (6):
LAND ROVER Range Rover 3 generation (2002-2012) Variklis 306d2,m57d30 15217380
1 575.00 €
Naujos originalios dalys
Naujos dalys
Tinkamas M57D30 automobiliams:
| Gamintojas | Modelis | Generacija | Metai | Kėbulo tipas | Variklis | Galia | Kuro tipas | Pavarų dėžė | Vairo padėtis | Važiuoklė |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| BMW | 5 serija 530d | E39 | 1998–2003 | Sedanas/Touring | M57D30 3.0d | 135–142 kW | Dyzelinas | Mechaninė 5 b./Automatinė 5 b. | Kairė | RWD |
| BMW | 3 serija 330d | E46 | 1999–2005 | Sedanas/Touring | M57D30/M57N 3.0d | 135–150 kW | Dyzelinas | Mechaninė 5 b./Automatinė 5 b. | Kairė | RWD/AWD (xd) |
| BMW | X5 3.0d | E53 | 2000–2006 | Visureigis (SUV) | M57D30/M57N 3.0d | 135–160 kW | Dyzelinas | Automatinė 5–6 b. | Kairė | AWD (xDrive) |
| BMW | 5 serija 530d | E60/E61 | 2003–2007 | Sedanas/Universalas | M57N/M57N2 3.0d | 160–173 kW | Dyzelinas | Mechaninė 6 b./Automatinė 6 b. | Kairė | RWD |
| BMW | 7 serija 730d | E65/E66 | 2002–2008 | Sedanas | M57N 3.0d | 160–170 kW | Dyzelinas | Automatinė 6 b. | Kairė | RWD |
Aprašymas
BMW M57D30 – tai 3.0 l eilės šešių cilindrų dyzelinis variklis su Common Rail įpurškimu ir turbokompresoriumi, žinomas dėl didelio sukimo momento bei ilgaamžiškumo. metaskeisti.lt kataloge rasite techninius parametrus, suderinamumą su E39, E46, E53, E60/E61, E65 platformomis ir montavimo rekomendacijas. M57 šeimoje egzistuoja M57N/M57N2 atnaujinimai, kurie skiriasi DDE valdymu, EGR aušinimu, turbina ir laidynais – keičiant agregatą svarbu perkelti/perderinti periferiją. Rekomenduojama profilaktiškai tikrinti grandines, CCV, swirl flaps, vakuumo sistemą, atlikti DDE–EWS/CAS sinchronizaciją, įvesti purkštukų kodus ir išvalyti adaptacijas. Tipinės diagnostikos klaidos: P0087/P0191, P0101, P0401, P0299, 4B90. Tinkama alyva LL-04 5W-30/5W-40 ir kokybiški filtrai prailgina resursą, o Lietuvos klimato sąlygomis svarbi šalto paleidimo (žvakių) sistemos priežiūra.
DUK
Kokie OBD-II/DDE kodai dažniausiai rodo M57D30 kuro sistemos bėdas?
Tipiški: P0087/P0191 (rail slėgis), 4B90/4B10 (DDE). Tikrinti CP3 siurblį, slėgio reguliatorių, rail daviklį, grįžtamą srautą ir filtrų užsikimšimą.
Ar po M57D30 variklio keitimo būtina DDE adaptacija ir CAS/EWS pririšimas?
Taip. Reikia DDE–EWS/CAS sinchronizacijos, purkštukų IMA/ISA kodų įvedimo, MAF/kuro adaptacijų reset, laisvos eigos ir rail slėgio relearn procedūrų.
Koks galvutės varžtų ir purkštukų laikiklių sukimo momentas M57?
Galvutė: 100 Nm + 90° + 90° (sekos laikymasis). Purkštukų laikikliai: 7 Nm. Visada naudoti naujus tempimo varžtus ir laikytis švaros prie sėdynių.
Kuo skiriasi M57D30, M57N ir M57N2 montavimo atžvilgiu?
Skiriasi DDE versijos, EGR aušintuvas, turbina (GT2256V/GT2260V), laidynai, MAF tipas, žvakių valdymo modulis. Keičiant – perkelti periferiją nuo seno.
Kokios dažniausios M57D30 mechaninės gedimų priežastys ir požymiai?
Swirl flaps lūžiai, VNT strigimas, grandinės kreiptuvų dėvėjimas, CCV užsikimšimas. Simptomai: dūmingumas, trūkčiojimas, metalo garsai, galios stoka.
Kokiame intervale tikrinti grandines, CCV ir kuro sistemą Lietuvos sąlygomis?
CCV kas 60–80 tkm, grandinių būklę klausyti nuo 200–300 tkm, rail filtrą kas 20–30 tkm. Naudoti LL-04 5W-30/40, keisti kas 10–15 tkm dėl šalčio.
Kokių dokumentų paprastai reikia variklio garantijos patvirtinimui?
Montavimo aktas, kompresijos protokolas, alyvos/filtrų keitimo įrašai, diagnostikos išrašai (klaidų švarus logas), adaptacijų įvykdymo žyma DDE.